Veel gestelde vragen en voorwaarden

Wat zijn de betaal mogelijkheden?

U kunt met PIN of contant betalen zonder meerprijs.

Per factuur alleen mogelijk voor bedrijven, kosten €5.-

 

Welke tarieven hanteren jullie?

Onze tarieven vanaf 01-01-2018, Inclusief BTW!!

  • Voorrijkosten eenmalig per reparatie                            €28.50
  • Eerste 30 minuten van het bezoek                                  €33.-
  • iedere volgende 15 minuten of deel hiervan                €16.50
  • Vast tarief onderzoekkosten bij geen reparatie            €45.-
Bij niet repareren betaalt u dus maar €45.- inclusief alle kosten!

Voor bedrijven is betaling per factuur mogelijk. Echter in dat geval worden dan €5.- administratie kosten in rekening gebracht.     

 

wat kan ik zelf eventueel doen?

Bij iedere storing raden wij u aan om eerst de gebruiksaanwijzing te raadplegen, de filter(s) schoon te maken, te kijken of er spanning op het stopcontact staat (niet met een spanningszoeker maar door een ander toestel in te steken) en controleren of er water uit de kraan komt. 

Tevens kunt u er voor zorgen dat het apparaat vrij en toegankelijk staat zodat er meteen begonnen kan worden met repareren, dat scheelt ons tijd dus u geld. Ook het leegmaken van uw apparaat zodat wij niet eerst water moeten scheppen en (af)was eruit halen scheelt tijd en dus geld. Indien er een apparaat gestapeld staat dat zwaar is moet er iemand aanwezig zijn die mee kan helpen met tillen.

 

Mijn was wordt niet schoon, hoe komt dat?

Dit kan aan vervuiling van de machine liggen, zie tab blad reinigen wasautomaat.

 

Repareren jullie 's avonds of in het weekend?

Nee, wij werken van Maandag t/m Vrijdag van 9.00 tot max 18.00

 

Gebruiken jullie originele onderdelen?

In veel gevallen adviseren wij deze wel, echter het komt voor dat alternatief dezelfde kwaliteit is, of zoveel goedkoper dat wij dan deze adviseren. De keus is uiteraard aan U.

 

Wat zijn de onderdeel prijzen?

Wij houden voor originele onderdelen dezelfde prijzen aan als de fabrieksmonteurs, echter wij hebben vaak ook alternatieven die goedkoper zijn

 

Hoe lang moet ik wachten voordat iemand komt?

In de regel 1 a 2 werkdagen.

 

Repareren jullie inbouwapparaten?

Jazeker, bijna alle merken kunnen wij repareren. Ook voor een nieuw apparaat kunt u bij ons terecht, en een bij ons gekocht apparaat wordt uiteraard netjes en vakkundig ingebouwd en aangesloten.

 

Verkopen jullie apparaten?

Onze hoofdmerken zijn Siemens, Beko, AEG en Liebherr, Wij leveren zowel vrijstaand als inbouwapparaten. Ook hebben wij nog andere merken zoals ATAG, Candy Liebherr en Zanussi zie onze site aawitgoed.nl